Podnikatelský plán uvedení nové módní značky na český trh – Maria Bushueva
Maria Bushueva
Diplomová práce
Podnikatelský plán uvedení nové módní značky na český trh
Business plan for launching a new fashion brand on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vytvoření podnikatelského plánu uvedení nové módní značky na český trh. Práce se skládá ze třech částí. Teoretická část obsahuje teoretické základy týkající se podnikání, struktury podnikatelského plánu a možnosti financování startupů. Dále následuje metodická část, která se zabývá tímto problémem ze třech hledisek: potenciální konkurenti, potenciální dodavetelé, potenciální …víceAbstract:
The master’s thesis deals with the creation of a business plan for launching a new fashion brand on the Czech market. The paper is divided into three parts. The theoretical part contains the theoretical basics of entrepreneurship, the structure of the business plan and the possibilities of financing start-ups. Following methodological part is dealing with this problem from three aspects: potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71961
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71961
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Business plan for an emerging company
Ekaterina Shapirova -
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Podnikatelský plán marketingové agentury
Markéta Vrlíková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová