Maria Bushueva

Diplomová práce

Podnikatelský plán uvedení nové módní značky na český trh

Business plan for launching a new fashion brand on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vytvoření podnikatelského plánu uvedení nové módní značky na český trh. Práce se skládá ze třech částí. Teoretická část obsahuje teoretické základy týkající se podnikání, struktury podnikatelského plánu a možnosti financování startupů. Dále následuje metodická část, která se zabývá tímto problémem ze třech hledisek: potenciální konkurenti, potenciální dodavetelé, potenciální …více
Abstract:
The master’s thesis deals with the creation of a business plan for launching a new fashion brand on the Czech market. The paper is divided into three parts. The theoretical part contains the theoretical basics of entrepreneurship, the structure of the business plan and the possibilities of financing start-ups. Following methodological part is dealing with this problem from three aspects: potential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
  • Vedoucí: Ivana Svobodová
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71961

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management