Masová média a jejich vliv na sociální změny - ovlivnitelnost voličů při přímé volbě prezidenta – Bc. Michal Pekárek
Bc. Michal Pekárek
Bachelor's thesis
Masová média a jejich vliv na sociální změny - ovlivnitelnost voličů při přímé volbě prezidenta
Mass media and their influence on social change – voters' influenceability during direct presidential elections
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významností masových médií ve volební kampani kandidátů na prezidenta ČR v souvislosti s možnou ovlivnitelností potenciálních voličů. V teoretické části je řešena problematika politického marketingu ve volebních kampaních a vzájemný vztah mezi masovými médii a politikou. Pozornost je také věnována vlivům a účinkům médií na veřejnost, tedy možným vlivům médií na rozhodování …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the significance of the mass media in the Czech presidential election campaign in regards to the chance of influencing voters. The theoretical part looks into the political marketing in election campaigns and the interaction between mass media and politics. The thesis also focuses on the mass media's influence and effects on general public, which may in the process …moreKeywords
Politický marketing volební kampaň politika kandidát volba prezidenta prezident veřejné mínění agenda-setting ovlivnitelnost voličů voliči preference mediální marketing mediální prezentace masová média vliv a účinky médií political marketing election campaign politics candidate presidential election president public opinion suggestibility of voters voters preferences media marketing media presentation the mass media the mass media's influence and effects
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rh54f/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEKÁREK, Michal. \textit{Masová média a jejich vliv na sociální změny - ovlivnitelnost voličů při přímé volbě prezidenta}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ccgvc4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb