Vnímání nekázně v kontextu prvního stupně základní školy – Vanda KRÁTKÁ
Vanda KRÁTKÁ
Diplomová práce
Vnímání nekázně v kontextu prvního stupně základní školy
Perception of indiscipline in the context of the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním nekázně žáků ve třídě ve vztahu k výchovnému stylu jejich učitele. V teoretické části jsou čtenářům přiblíženy základní pojmy týkající se kázně ve škole. V dalších kapitolách jsou popsány vlivy na klima třídy a jednotlivé kázeňské prostředky, kterými učitel může ovlivnit kázeň ve výuce. Do této části jsou zahrnuty i základní výchovné styly učitelů. V praktické části …víceAbstract:
Diploma thesis copes with the perception of pupils' indiscipline in the classroom in relation to the educational style of their teachers. In the theoretical part, readers can see basic concepts relating to discipline in school. The following chapters describe influences on climate classes and individual discipline measures, which may affect teacher discipline in the classroom. This section also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁTKÁ, Vanda. Vnímání nekázně v kontextu prvního stupně základní školy. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné styly pedagogů v mateřské škole
Jana Tesárková -
Nedirektivní styly výchovy
Lucie ŠŤASTNÁ -
Kázeňské prostředky v základních školách
Emma Pleslová -
Neukázněný žák jako faktor zvyšující rizikové chování ve školní třídě
Veronika Dudová -
Kázeň ve školní družině
Nikola Drgová -
Autorita a její vliv na třídní klima
Věra Štěchová -
Normy a pravidla chování žáků základní školy ve vzdělávacím procesu
Lenka Neumannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva