Využívání sociálních sítí adolescenty v době pandemie Covid - 19 – Alena Jurigová
Alena Jurigová
Bakalářská práce
Využívání sociálních sítí adolescenty v době pandemie Covid - 19
Use of Social Media by Adolescents During the Covid - 19 Pandemic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice využívání internetu a sociálních sítí adolescenty v období pandemie Covid - 19. Úvod teoretické části popisuje adolescenty, dále média a mediální výchovu a její význam při využívání on-line prostoru. Další část je zaměřena na internet a sociální sítě. Popsány jsou jednotlivé sociální sítě, jejich historie, obsah a zaměření. Následná kapitola je cílena na pandemii …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the use of the internet and social networks of adolescents during the pandemic Covid - 19. The introduction to the theoretical part describes adolescents, as well as media, media education and its importance in the use of online space. The next part is focused on the internet and social networks. This section describes social networks, history, content and focus. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurigová, Alena. Využívání sociálních sítí adolescenty v době pandemie Covid - 19. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Taktiky hodnotenia dôveryhodnosti a spoľahlivosti spravodajských obsahov v on-line prostredí
Lenka Adamíková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Psychické zdraví adolescentů v kontextu pandemie covid-19 a využívání sociálních sítí
Eliška Konrádová -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internet Use and Evaluation of Online Content: Perspective of Women with Eating Disorders Experience
Hana Drtilová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang