Mikolášková Mikolášková

Bakalářská práce

Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek

Optimization of online marketing mix tools for the non-profit event Vyšehradský Voříšek
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku nastavení marketingového mixu v neziskovém sektoru. Konkrétně pojednává o jeho nastavení v on-line prostředí. První část pojednává o marketingu a jeho nástrojích. Dále jsou v práci vyhotoveny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí akce. V závěrečné části je vyhotoven návrh on-line marketingové strategie pomocí frameworku STDC a doporučení pro konkrétní akci …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines the issues while creating a marketing mix model in the non-profit sector. More precisely, setting up the model in the online environment. The first part of the thesis concerns marketing and its tools. Internal and external environment analyses of the event follow those. The final part of the thesis proposes an online marketing strategy using the STDC framework and recommendation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku