Nápady na využití ICT na 1. stupni ZŠ – Hana MEDKOVÁ
Hana MEDKOVÁ
Diplomová práce
Nápady na využití ICT na 1. stupni ZŠ
Ideas for ICT application at primary school
Anotace:
Cílem této práce je ukázat, že žáci 1. stupně ZŠ jsou schopni smysluplně využívat ICT při výuce (nejen ve smyslu ovládat výukový software). V praktické části práce předkládá návrhy, jak žáky naučit pracovat s počítačovými programy a počítačem vůbec.Abstract:
This essay should prove, that even 7 years old primary school students can profit from using ICT during their study. It means not only to know the teaching software, but also creatively adopt new ways and approaches. The paper gives proposals on how to teach students to use computer software and computers at all.However teacher is not able to lead students to use computer if he doesn't know computers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 4. 2008
- Vedoucí: Mgr. Círus Lukáš
- Oponent: prof. RNDr. Jan Melichar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Online podpora předmětu Didaktika ICT
David KRČMÁŘ -
Dějiny obecné dívčí školy na ulici Vídeňská v letech 1918-1938
Barbora Benešová -
Škodlivý software v prostředí Internetu
Lukáš Poklop -
Untersuchung von Einflüssen auf ein konzipiertes E-Business Internet-Informationsportal für das Real Estate Management
Ingo M. Pusch -
Analýza využitia softwaru cez internet v malých a stredných organizáciách formou SaaS
Matej Horenský