Malé politické strany v Parlmentu ČR: případ Věci veřejné – Jan Sodomka
Jan Sodomka
Bakalářská práce
Malé politické strany v Parlmentu ČR: případ Věci veřejné
Small parties in the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic: Case study - Věci veřejné
Anotace:
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2010 přinesly obrovský úspěch na celostátní úrovni nové politické straně Věci veřejné. Tato strana dokázala při své první kandidatuře do Poslanecké sněmovny ČR oslovit téměř 570 000 voličů. Práce analyzuje příčiny náhlého volebního úspěchu Věcí veřejných a přináší pohled na postupný přerod strany z regionální úrovně na úroveň celostátní. Důraz je kladen …víceAbstract:
Elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic were a huge success for the new party Věci veřejné. During party's first elections to the Chamber of Deputies, the party was able to reach almost 570,000 voters. The paper analyzes the causes of sudden electoral success of Věci veřejné and offers insights into the gradual transformation from the regional party to the state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Jan Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Explaining Electoral Success of Anti-Establishment Parties: The Case of ANO 2011
Alžběta Prokešová -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Praví Finové. Volební úspěch populistické radikální pravice ve Finsku
Barbora Dudáková -
Marketing a volební úspěch
Nikola Korbelová -
Racionalita jazdy na čierno vo verejne doprave
Pavol Imrich -
Rola fotografie vo verejne prospešných kampaniach
Tomáš Gál -
Regresná analýza závislosti ceny akcie, vybraných verejne obchodovateľných spoločností, od ukazovateľov finančnej analýzy
Michal Ivanecký -
Sentiment individuálnych investorov a verejne obchodované korporácie s vysokou tržnou kapitalizáciou
Jaroslav Bukovina