Sabína Babiarčiková
Bachelor's thesis
Vstup vybranej firmy na zahraničný trh
Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnovaná návrhu strategie společnosti Footshop s.r.o. na slovinský trh. Teoretická část je zaměřena na zkoumání motivů, které firmy vedou k expanzi a k mezinárodnímu obchodování, dále je zaměřená na popis faktorů, které musí firma zohlednit a rovněž, které ovlivňují výběr trhu. Následně je práce zacílená na detailní deskripci forem vstupů, které má firma při tomto rozhodnutí …moreAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the strategy proposal of the company Footshop s.r.o. to the Slovenian market. The theoretical part is focused on exploring the motives which lead companies to expansion and international trade, further focuses on the depiction of the factors that the company has to take into account and also affect market choice. Later on, the thesis is focused on a detailed description …moreAbstract:
Táto bakalárska práca je venovaná návrhu stratégie spoločnosti Footshop s.r.o. na slovinský trh. Teoretická časť je zameraná na preskúmanie motívov, ktoré firmy vedú k expanzii a k medzinárodnému obchodovaniu, ďalej sa zameriava na popis faktorov, ktoré musí firma zohľadniť a takisto, ktoré vplývajú na výber trhu. Následne je práca zacielená na detailnú deskripciu foriem vstupov, ktoré má firma pri …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79525
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Eva Křenková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Návrh strategie podniku RD dřevo s.r.o.
Hana Vrábelová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh marketingové strategie BV Auto Zlín s.r.o.
Tereza Brůzlová -
Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.
Milan Závodník -
Analýza současné obchodní spolupráce společnosti ALTECH spol. s.r.o. s Brazílií a návrh strategie vstupu s dalšími produkty
Ludmila Špačková -
Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.
Lucie Vávrová