Vstup vybranej firmy na zahraničný trh – Sabína Babiarčiková
Sabína Babiarčiková
Bakalářská práce
Vstup vybranej firmy na zahraničný trh
Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnovaná návrhu strategie společnosti Footshop s.r.o. na slovinský trh. Teoretická část je zaměřena na zkoumání motivů, které firmy vedou k expanzi a k mezinárodnímu obchodování, dále je zaměřená na popis faktorů, které musí firma zohlednit a rovněž, které ovlivňují výběr trhu. Následně je práce zacílená na detailní deskripci forem vstupů, které má firma při tomto rozhodnutí …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the strategy proposal of the company Footshop s.r.o. to the Slovenian market. The theoretical part is focused on exploring the motives which lead companies to expansion and international trade, further focuses on the depiction of the factors that the company has to take into account and also affect market choice. Later on, the thesis is focused on a detailed description …víceAbstract:
Táto bakalárska práca je venovaná návrhu stratégie spoločnosti Footshop s.r.o. na slovinský trh. Teoretická časť je zameraná na preskúmanie motívov, ktoré firmy vedú k expanzii a k medzinárodnému obchodovaniu, ďalej sa zameriava na popis faktorov, ktoré musí firma zohľadniť a takisto, ktoré vplývajú na výber trhu. Následne je práca zacielená na detailnú deskripciu foriem vstupov, ktoré má firma pri …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Návrh strategie podniku RD dřevo s.r.o.
Hana Vrábelová -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh marketingové strategie BV Auto Zlín s.r.o.
Tereza Brůzlová -
Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.
Milan Závodník -
Analýza současné obchodní spolupráce společnosti ALTECH spol. s.r.o. s Brazílií a návrh strategie vstupu s dalšími produkty
Ludmila Špačková -
Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.
Lucie Vávrová