Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace – Michelle Condenárová
Michelle Condenárová
Bakalářská práce
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
The Design of Interactive Textbook / Educational Application
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je tvorba interaktivní učebnice. Médium, které jsem si vybrala a které dle mého názoru toto téma ztělesňuje je kniha, využívající jedné ze v současnosti nejslibnějších technologií - rozšířenou realitu. Proto jsem se ve své písemné práci zaměřila kromě samotné tvorby knihy především na prozkoumání dnešních možností tohoto fenoménu. V práci se zabývám vysvětlením pojmu rozšířená …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is creating an interactive textbook. The medium that I have chosen and which in my opinion embodies this topic is a book using one of the currently most promising technologies - augmented reality. That is why I haven't just focused during my writing only on actual creating the book itself, but I have mainly explored the possibilities of this phenomenon of today. In this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Condenárová, Michelle. Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková