Orientační diagnostika výslovnosti v běžné třídě MŠ jako předpoklad plánování – Silvie BIELOVÁ
Silvie BIELOVÁ
Bakalářská práce
Orientační diagnostika výslovnosti v běžné třídě MŠ jako předpoklad plánování
The Tentative Diagnostics of Articulation in a Common Kindergarten Class as a Presumption of Planning
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu rozvoje řeči v předškolním věku v mateřské škole, konkrétněji pak vlivu prováděné orientační diagnostiky výslovnosti u dětí na plánování v mateřské škole. V teoretické části jsou vymezeny pojmy komunikace a komunikační kompetence, jsou nastíněny vnější a vnitřní podmínky pro rozvoj řeči u dětí. Je vyzdvižena úloha předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje řeči a …víceAbstract:
The bachelor thesis refers to the theme of language development in children at pre-school age in kindergartens, concretely the impact of the tentative diagnostics of articulation on planning in kindergarten. In the theoretical part there are defined the concepts of communication and communication competences, outlined the internal and external conditions of language development at children?s age. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zveřejnit od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIELOVÁ, Silvie. Orientační diagnostika výslovnosti v běžné třídě MŠ jako předpoklad plánování. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji
Lenka LAPKOVÁ -
Využití společenských a rolových her v logopedické prevenci v běžné mateřské škole.
Tereza Jelínková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Simulační metoda v rozvoji komunikační kompetence v odborném anglickém jazyce u studentů vyšší odborné školy zdravotnické
Zdeňka Schormová