Analýza tržní situace Škoda Auto v podmínkách hospodářské krize – Martin Vašek
Martin Vašek
Diplomová práce
Analýza tržní situace Škoda Auto v podmínkách hospodářské krize
Analysis of market situation of Skoda Auto during economic crisis
Anotace:
Tématem této práce je analýza tržního postavení Škoda Auto na českém trhu v období hospodářské krize, která vypukla na podzim roku 2008. Práce se zaměřuje na zkoumání situace v jednotlivých segmentech, ve kterých Škoda Auto působí. Jedná se o segment malých vozů, segment malých MPV, segment malých SUV, segment nižší střední třídy a segment střední třídy. Dále práce obsahuje analýzu trhu ojetých vozů …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to analyse market situation of Skoda Auto in the Czech republic during economic crisis, which began in autumn 2008. This thesis focuses on analysing situation in individual segments, where Skoda offers its products. Namely small cars segment, small MPVs, small SUVs, lower middle class and middle class. This thesis also features an analysis of used car market in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24833
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24833
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis and design of DevOps (DevSecOps) IT processes in the automotive industry
Tomáš Koťara -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Disruptive trends in Automotive Industry and its impact on OEMs
Lubomír Kovařík -
Reshoring as a form of deglobalisation: the US automotive industry
Martin Barták -
Fossil fuel ban and the performance of the automotive industry
Danylo Boshkov -
The effect of Dieselgate on German automotive industry
Albert Silaev -
Adaptation of the empoloyees to the digitalization in an automotive industry
Jaroslav Folta