Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku – Tomáš Lhoták
Tomáš Lhoták
Bachelor's thesis
Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku
COVID-19 Pandemic effect on the performance of the PPC campaigns of selected company
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá výkonnostní PPC reklamou vybraného podniku ovlivněnou současnou pandemickou koronavirovou krizí. Teoretická část pečlivě seznámí čtenáře s pojmem PPC reklama, její základní strukturou a hlavními výhodami či nevýhodami. Vytyčí její základní pojmy, formy či druhy a poté doporučí vhodné použití nástrojů k samotné správě. Konec teoretické části je věnován pandemii COVID …moreAbstract:
My bachelor thesis deals with performance PPC advertising of a selected company affected by the current pandemic coronavirus crisis. The theoretical part carefully introduces the reader to the concept of PPC advertising, basic structure and main advantages or disadvantages. It outlines basic concepts, forms or types and then recommends the appropriate use of tools to manage it. The end of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
- Reader: Marie Dohnalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LHOTÁK, Tomáš. \textit{Vliv pandemie COVID-19 na výkon PPC kampaní vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ccyquz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights