Using Readers with Lower Secondary School Learners – Bc. Jana STAŇKOVÁ
Bc. Jana STAŇKOVÁ
Master's thesis
Using Readers with Lower Secondary School Learners
Using Readers with Lower Secondary School Learners
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití zjednodušené četby se žáky ve věku od 11 do 15 let. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o čtení a výuce čtení obecně. Dále je práce zaměřena na extenzivní čtení a na využití zjednodušené četby ve výuce anglického jazyka. Diplomová práce také nabízí praktické rady pro začlenění zjednodušené …moreAbstract:
The thesis deals with using graded Readers with learners aged from 11 to 15 years. The thesis is divided into two parts ? practical and theoretical (research). In the first part, theoretical information about reading and teaching of reading is provided. Then, the thesis focuses on extensive reading and the use of graded Readers in English language teaching. It also offers practical tips for integrating …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Danuše Hurtová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAŇKOVÁ, Jana. Using Readers with Lower Secondary School Learners. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-FJ
Theses on a related topic
-
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností v angličtině
Eva Bumbálková -
Problematika čtení v mateřském a cizím jazyce
Beata KUBEŠOVÁ -
Podpora výuky anglického jazyka pomocí čtení knih v knihovnách
Lenka Málková -
Rozvoj čtení a zjednodušená četba ve výuce anglického jazyka na prvním stupni ZŠ
Jana KOVAŘÍKOVÁ -
Zjednodušená četba ve výuce cizího jazyka
Martina JANOVSKÁ -
Čtení o umění pro děti
Jitka Burdová -
Kronika o Štilfrídovi a Kronika o Bruncvíkovi - srovnání rytířské povídky a knížky lidového čtení
Veronika TRUHLÁŘOVÁ