Finanční analýza Albert Česká republika, s.r.o. – Volodymyr Bobrytskyy
Volodymyr Bobrytskyy
Bachelor's thesis
Finanční analýza Albert Česká republika, s.r.o.
Financial analysis Albert Czech Republic Ltd.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zpracovat finanční analýzu společnosti Albert Česká republika, s.r.o. pro období 2015-2019, a na její bázi provést mezipodnikové srovnání výše uvedené společnosti s konkurenci v maloobchodním průmyslu. Práce je rozdělena na 2 části. V první části autor se zaměřil na představení a vysvětlování metod finanční analýzy, které byly použity během zpracovaní práce. Druhá část …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to prepare a financial analysis of the company Albert Czech Republic for years 2015–2019, including intercompany comparison with main competitors in the retail industry. The thesis is divided into 2 sections. In the first one, the author focused on the introduction and explanation of financial analysis methods that were used during the processing of the work. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84242
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Aleksandre Petriashvili
- Reader: Nikola Mottlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
Marie Hrubá -
Management skladových prostor v distribučním centru ve společnosti Albert Česká republika, s.r.o. Hradec Králové
Lukáš Voráček -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert
Nikola Pospíšilová -
Pretraining and Evaluation of Czech ALBERT Language Model
Petr Zelina -
The Effect of Ownership Structure on Corporate Financial Performance in the Czech Republic
Aung Myo Thet