Nikola Pospíšilová

Diplomová práce

Reakce na změnu nákupního chování zákazníků během první vlny pandemie - strategická reakce společnosti Albert

Responding to changing customer buying behaviour during the first wave of the pandemic - Albert's strategic response
Anotace:
Cílem diplomové práce je detekce a analýza změn spotřebních chování zákazníků řetězce Albert v době prvního lockdownu trvající od března do května 2020. Dílčím cílem je vytvoření souhrnu a analýzy reakcí řetězce Albert na tyto změny spotřebního chování. Byla stanovena hlavní výzkumná otázka: VO1 – „Jak se změnilo nákupní chování během první vlny pandemie u zákazníků řetězce Albert?“. Dále byla definována …více
Abstract:
The aim of the thesis is to detect and analyse changes in the consumption behaviour of Albert chain customers during the first lockdown period lasting from March to May 2020. The sub-objective is to create a summary and analysis of the Albert chain's response to these changes in consumption behaviour. The main research question has been identified: VO1 - "How did the buying behaviour of Albert chain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Josef Krause
  • Oponent: Aleš Kubíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90101