Matěj Kovář

Bachelor's thesis

Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio

The most Effective Promotional Channel for Young Design and Digital Studios
Abstract:
ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.
Abstract:
The aim of this thesis is to find the best channel for promoting a young design and digital studio. Theoretical part describes the process of the beginnings of a company as a brand, building brand awareness, acquiring customers, ways of promotion and brand building through various channels.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kovář, Matěj. Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications