Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio – Matěj Kovář
Matěj Kovář
Bachelor's thesis
Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio
The most Effective Promotional Channel for Young Design and Digital Studios
Abstract:
ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.Abstract:
The aim of this thesis is to find the best channel for promoting a young design and digital studio. Theoretical part describes the process of the beginnings of a company as a brand, building brand awareness, acquiring customers, ways of promotion and brand building through various channels.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘ, Matěj. \textit{Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cddzpd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kovář, Matěj. Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vizuální identita kina Luna v Českém Krumlově
Jan VODIČKA -
Webové stránky cestovních agentur v ČR - propagace CA zájezdy.cz
Edita Gromannová -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA