Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Petra Holcová
Petra Holcová
Master's thesis
Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Narrative Methods in Primary School English Language Lessons
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Cílem této práce je sledování využití narativních metod ve výuce anglického jazyka a vyhodnocení jejich přínosu v praxi. Tato práce se skládá ze tří částí, teoretické, metodické a praktické. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojenými s výukou nrativní metodou, charakterizuje …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the use of the narrative method in primary school English language lessons. The aim of this work is to observe the use of narrative methods in English language teaching and to evaluate their benefits in practice. This thesis consists of three parts, theoretical, methodological and practical. The theoretical part introduces the reader to the basic terms associated with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLCOVÁ, Petra. \textit{Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cdg55v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holcová, Petra. Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové aktivity pro nácvik chování žáků mladšího školního věku v mimořádných situacích způsobených říší hub, rostlin a živočichů
Helena Macholánová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights