Yenlik Urazayeva

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand on consumer buying behavior
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje otázkám vlivů značek sportovního oblečení a obuvi na kupní chování spotřebitelů. Cílem práce je vymezit hlavní determinanty kupního chování spotřebitele, mezi ostatními faktory posoudit vliv značky Adidas v rámci kupního rozhodovacího procesu a doporučit, za jaké situace je vhodné významné uplatnění značky při propagační kampani. V práci je pospána historie značky Adidas …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of brands of sportswear and footwear on the purchasing behavior of consumers. The aim of this work is to define the main determinants of consumer purchasing behavior, among other factors to assess the influence of the Adidas brand in the purchasing decision process and to recommend what it is appropriate to use the brand significantly in a promotional campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses cdj2na cdj2na/2
26. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.