Yenlik Urazayeva
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand on consumer buying behavior
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje otázkám vlivů značek sportovního oblečení a obuvi na kupní chování spotřebitelů. Cílem práce je vymezit hlavní determinanty kupního chování spotřebitele, mezi ostatními faktory posoudit vliv značky Adidas v rámci kupního rozhodovacího procesu a doporučit, za jaké situace je vhodné významné uplatnění značky při propagační kampani. V práci je pospána historie značky Adidas …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of brands of sportswear and footwear on the purchasing behavior of consumers. The aim of this work is to define the main determinants of consumer purchasing behavior, among other factors to assess the influence of the Adidas brand in the purchasing decision process and to recommend what it is appropriate to use the brand significantly in a promotional campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URAZAYEVA, Yenlik. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cdj2na/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů při koupi automobilu konkrétní značky
Veronika Zvoníčková -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů ve vybrané produktové kategorii
Alena Bukvová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané produktové kategorie
Monika Koldasová -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů kategorie detergentů společnosti Penny CZ
Alena Bukvová -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané produktové kategorie
Jana Matoušková -
Faktory volby alternativ v rámci kupního rozhodování spotřebitelů u vybrané produktové kategorie
Jana Matoušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights