Mgr. Lucie DUBOVÁ

Master's thesis

Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ

Advertising campaign for Fujifilm company CZ
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ, ve které se zabývám pojmem tvorby, plánování, realizace a měření propagační kampaně z teoreticého hlediska. Teoretická část obsahuje popis marketingových koncepcí, marketingového mixu a především jsou popsány jednotlivé části tvorby propagační kampaně, její hlavní pro-středky, nástroje a postup realizace zakázky agenturou. V praktické …more
Abstract:
The main subjest of my thesis is advertising campaign for Fujifilm CZ. I deal with con-ception of creativity, planning, realization and advertising campaigm measurement in theo-retical point of view. Theoretical part contains definition of marketing concepts, marketing mix and especially describes component parts of advertising campaign formation in de-tails, its main resoursces, tools and all parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Accessible from:: 20. 4. 2007
Identifier: 4896

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DUBOVÁ, Lucie. Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.