Mgr. Lucie DUBOVÁ

Master's thesis

Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ

Advertising campaign for Fujifilm company CZ
Anotácia:
Tématem mé diplomové práce je propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ, ve které se zabývám pojmem tvorby, plánování, realizace a měření propagační kampaně z teoreticého hlediska. Teoretická část obsahuje popis marketingových koncepcí, marketingového mixu a především jsou popsány jednotlivé části tvorby propagační kampaně, její hlavní pro-středky, nástroje a postup realizace zakázky agenturou. V praktické …viac
Abstract:
The main subjest of my thesis is advertising campaign for Fujifilm CZ. I deal with con-ception of creativity, planning, realization and advertising campaigm measurement in theo-retical point of view. Theoretical part contains definition of marketing concepts, marketing mix and especially describes component parts of advertising campaign formation in de-tails, its main resoursces, tools and all parts …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zverejniť od: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4896

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DUBOVÁ, Lucie. Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications