Tomáš Ježek

Diplomová práce

Segmentace kosmetického trhu v České republice

Segmentation of cosmetics market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací kosmetického trhu v České republice, který byl zúžen na kategorii pleťové kosmetiky. Na základě toho bylo možno získat o spotřebitelích detailnější informace. Cílem diplomové práce je vypracovat segmentaci trhu pleťové kosmetiky v České republice na základě kombinace primárního a sekundárního marketingového výzkumu. Pro dosažení tohoto cíle autor vychází z teoretických …více
Abstract:
The Master´s thesis is concerned with the segmentation of cosmetics market in the Czech Republic. The market is limited to skin care category in order to get deeper consumer insights. The main goal of Master´s thesis is to find different market segments on the Czech skin care market using primary and secondary data. To achieve the goal it was needed to sum up the theoretical knowledge of consumer behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Štěpán Oberreiter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79669