Segmentace kosmetického trhu v České republice – Tomáš Ježek
Tomáš Ježek
Diplomová práce
Segmentace kosmetického trhu v České republice
Segmentation of cosmetics market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací kosmetického trhu v České republice, který byl zúžen na kategorii pleťové kosmetiky. Na základě toho bylo možno získat o spotřebitelích detailnější informace. Cílem diplomové práce je vypracovat segmentaci trhu pleťové kosmetiky v České republice na základě kombinace primárního a sekundárního marketingového výzkumu. Pro dosažení tohoto cíle autor vychází z teoretických …víceAbstract:
The Master´s thesis is concerned with the segmentation of cosmetics market in the Czech Republic. The market is limited to skin care category in order to get deeper consumer insights. The main goal of Master´s thesis is to find different market segments on the Czech skin care market using primary and secondary data. To achieve the goal it was needed to sum up the theoretical knowledge of consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Štěpán Oberreiter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování
Daniela Obluková -
Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice
Uranchimeg Natsagdorj -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Spotřební chování v oblasti zdravé výživy se zaměřením na zákazníky společnosti Country Life
Michaela Peslová -
Vliv influencerů na spotřební chování mileniálů v České republice
Viet Trinh Nguyenová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková