Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu – Bc. Kateřina Adamová
Bc. Kateřina Adamová
Master's thesis
Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
The Consideration Shopping Attitudes of Seniors in a Filling the Radio Product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou …moreAbstract:
This thesis deals with consumer behavior of seniors. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio - economic and biological. Also examined is broadcasting in the Czech Republic, because the output of the thesis is to design a radio show focusing on the target group of seniors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMOVÁ, Kateřina. \textit{Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/cdob8y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adamová, Kateřina. Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Sociální kapitál a jeho vliv na socioekonomický status jedince
Daniela Zemanová -
Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen
Jolana Šedá -
Kvalita života klientů domova pro seniory výzkumné šetření
Marie DOSTÁLOVÁ -
Kvalita života klientů domova pro seniory - výzkumné šetření
Marie DOSTÁLOVÁ