Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu – Bc. Kateřina Adamová
Bc. Kateřina Adamová
Diplomová práce
Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
The Consideration Shopping Attitudes of Seniors in a Filling the Radio Product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním seniorů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Také je zkoumáno rozhlasové vysílání v České republice, protože výstupem diplomové práce je návrh rozhlasového pořadu zaměřeného na cílovou …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behavior of seniors. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio - economic and biological. Also examined is broadcasting in the Czech Republic, because the output of the thesis is to design a radio show focusing on the target group of seniors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamová, Kateřina. Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Sociální kapitál a jeho vliv na socioekonomický status jedince
Daniela Zemanová -
Vliv médií na utváření představ o ideálním vzhledu žen
Jolana Šedá -
Kvalita života klientů domova pro seniory výzkumné šetření
Marie DOSTÁLOVÁ -
Kvalita života klientů domova pro seniory - výzkumné šetření
Marie DOSTÁLOVÁ