Dualita filmové formy: Neoformalistická analýza snímku Protektor – Mgr. Jana Repáková
Mgr. Jana Repáková
Bakalářská práce
Dualita filmové formy: Neoformalistická analýza snímku Protektor
Duality of Film Form: Neoformalist Analysis of Film Protektor
Anotace:
Tématem práce je neoformalistická analýza filmu Protektor(režie Marek Najbrt; Česká republika, 2009). První část práce se zabývá historickým a kulturním kontextem vzniku filmu, jeho produkcí, distribucí a recepcí. Text se snaží specifikovat dominantu filmové formy pomocí naratologické a stylistické analýzy. Dominanta se ve filmu projevuje dualitou filmové formy. Práce je doplněna poznatky feministické …víceAbstract:
This thesis is a neoformalist analysis of the movie Protektor (director Marek Najbrt; Czech republic, 2009). First part of workobserves broader historical and cultural context of filmmaking, its production, distribution and reception. The next part of work tries to define dominantprinciple of film form. In this case was dominant identified as duality of film form. Work uses some elements of feminist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q89el/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Skupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REPÁKOVÁ, Jana. \textit{Dualita filmové formy: Neoformalistická analýza snímku Protektor} [online].
Brno, 2011 [cit. 2021-01-22]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/cdzcin/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Lukáš Skupa, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Sebe-uvědomělost jako superschopnost? Neoformalistická analýza filmu Deadpool
Aneta Klimešová -
Fantastický pan Anderson: Neoformalistická analýza filmu Grandhotel Budapešť (2014)
Kristýna Jirmannová -
Imerzivní a soudržný svět pana Lišáka. Neoformalistická analýza filmu Fantastický pan Lišák (2009)
Jan Žampach -
„Nositelem nemoci jsem já, ale zasaženi tragédií jsou oni.“ Neoformalistická analýza filmu Third Star
Marie Bobisudová -
Neoformalistická analýza filmu Vrah zůstal po škole
Alexandra Plakhova -
Sherlock. Neoformalistická filmová analýza
Dariya Romanchuk -
Neoformalistická analýza snímku Hanebný pancharti: umění retardace vyprávění
Tereza Blahůšková -
Neoformalistická analýza filmu Pan Nikdo: Mnohaúrovňový narativní systém
Martin Ingr