Konkurenční schopnost hotelového zařízení Fit v Přerově – Marek Pumprla
Marek Pumprla
Bakalářská práce
Konkurenční schopnost hotelového zařízení Fit v Přerově
Competitive Ability of a Hotel Facility
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na konkurenceschopnost v hotelnictví. Cílem práce je popsání a zhodnocení konkurenceschopnosti hotelového zařízení. Teoretická část práce obsahuje všechny teoretické základy týkající se služeb a konkurenceschopnosti. V praktické části jsou obsaženy informace o hotelu FIT a jeho konkurenci. Práce provádí zhodnocení konkurenceschopnosti pomocí marketingového mixu a SWOT analýzy …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on competitiveness in hotel industry. The goal of the thesis is to describe and assess the competitiveness of a hotel facility. The theoretical part contains all theoretical basic information concerning services and competitiveness. The practical part includes information about the hotel FIT and its competition. This thesis assesses the competitiveness using the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
- Oponent: Ing. Jan Dostál
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Logistika / Logistika služeb (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka
Název
Vložil
Vloženo
Práva