Consumer culture and symbolic boundaries – Bc. Sabina Lavrik
Bc. Sabina Lavrik
Diplomová práce
Consumer culture and symbolic boundaries
Consumer culture and symbolic boundaries
Anotace:
Práce zkoumá existenci symbolických hranic v konzumní kultuře. Výsledky výzkumu svědčí o důležitosti pochopení potřeb zákazníka a identifikace jeho motivů a symbolických hranic v moderním spotřebitelském světě. Případová studie dvou nejúspěšnějších značek Swarovski a Pandora analyzovaná v praktické části práce odhaluje a dokazuje teoretickou část důležitosti výzkumu a neustálého zlepšování služeb zákazníkům …víceAbstract:
The thesis investigates the existence of symbolic boundaries in consumer culture. The findings of the research testify the importance of understanding the needs of the customer and identifying his motives and symbolic boundaries in the modern consumer centric world. The case study of two the most successful brands Swarovski and Pandora analyzed in practical part of the thesis reveals and proves the …víceKeywords
Symbolické hranice spotřebitelská kultura chování spotřebitelů spotřebitelské trendy spotřebitelské motivy bižuterie značka udržitelnost potřeby spotřebitelů globalizace sociální síť digitalizace. Symbolic boundaries consumer culture consumer behavior consumer trends consumer motives costume jewelry brand awareness sustainability consumer needs globalization social network digitalization.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Analýza chování spotřebitelů na trhu domácích potřeb
Martina Plucková -
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
Jiří Chytil -
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kamila Pirná