Bc. Sabina Lavrik

Master's thesis

Consumer culture and symbolic boundaries

Consumer culture and symbolic boundaries
Anotácia:
Práce zkoumá existenci symbolických hranic v konzumní kultuře. Výsledky výzkumu svědčí o důležitosti pochopení potřeb zákazníka a identifikace jeho motivů a symbolických hranic v moderním spotřebitelském světě. Případová studie dvou nejúspěšnějších značek Swarovski a Pandora analyzovaná v praktické části práce odhaluje a dokazuje teoretickou část důležitosti výzkumu a neustálého zlepšování služeb zákazníkům …viac
Abstract:
The thesis investigates the existence of symbolic boundaries in consumer culture. The findings of the research testify the importance of understanding the needs of the customer and identifying his motives and symbolic boundaries in the modern consumer centric world. The case study of two the most successful brands Swarovski and Pandora analyzed in practical part of the thesis reveals and proves the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní