Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové) – Ivana Čecháková
Ivana Čecháková
Bakalářská práce
Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
An Advert as a Part of our Life (The Influence of Television Adverts on Men and Women when Selecting Brands of Cosmetic Products in Hradec Kralove)
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá problematikou reklamy. Věnuje se základním poznatkům, dějinám reklamy, vztahu reklamy s psychologií a marketingem a dále uvádí právní úpravu reklamy. Cílem této práce bylo získat hlubší poznatky o reklamě a zmapovat vliv reklamy v Hradci Králové. Kvantitativní výzkum byl realizován pomocí dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the problem of advertising. It addresses the fundamental knowledge and history of advertising, the relationship between advertising, psychology and marketing, and presents the legal requirements of advertising. The aim of this thesis was to gain a deeper knowledge about advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHÁKOVÁ, Ivana. \textit{Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ce726q/.
Jak správně citovat práci
Čecháková, Ivana. Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové). Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a legislativa spojené s činností zážitkové agentury
Michaela CIKÁNOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší