Zapojení sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče. – Linda HELLEBRANDTOVÁ
Linda HELLEBRANDTOVÁ
Bakalářská práce
Zapojení sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče.
Involvement of socially disadvantaged families in the Early care program.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zapojením sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře se sociálně znevýhodněnou rodinou, romskou minoritou, včasnou péčí a přiblížit specifika související s touto cílovou skupinou. Praktická část se zabývá zjišťováním a popisováním reálného zapojení Romů do programu včasné péče, a to polostrukturovaným rozhovorem. Cílem …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the involvement of socially disadvantaged families in the Early Care program. The aim of the theoretical part is to acquaint the reader with the socially disadvantaged family, the Roma minority, early care and to bring closer the specifics related to this target group. The practical part deals with ascertaining and describing the real involvement of Roma in the early …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELLEBRANDTOVÁ, Linda. Zapojení sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče.. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Specifika vzdělávací dráhy žáků se sociálním znevýhodněním
Jana Presová -
Vstup do mateřské školy jako zdroj zátěže – specifika dětí se sociálním znevýhodněním
Šárka Kadlecová -
Výuková specifika při vzdělávání romských žáků v 1. třídě ZŠ
Petra Danielová -
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Specifika práce asistenta pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků na základních školách
Monika Hrušková -
Rizikové skupiny na trhu práce - Romská minorita v Ústeckém kraji
Nikola VOSTŘELOVÁ