Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu – Adriána Kachman
Adriána Kachman
Master's thesis
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Využití Business Diplomacie pro expanzi na slovensky trh: Návrh komunikační strategie vybrané marketingové agentury na B2B trhu
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití business diplomacie pro expanzi na slovenský trh a návrh komunikační strategie pro vybranou marketingovou agenturu na B2B trhu. Práce analyzuje teoretické základy business diplomacie a marketingové komunikace, metody sběru a analýzy dat a výsledky vlastního výzkumu. Na základě těchto výsledků je navržena komunikační strategie, která využívá principy business …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of business diplomacy for expansion into the Slovak market and the development of a communication strategy for a selected marketing agency in the B2B market. The thesis analyzes the theoretical foundations of business diplomacy and marketing communication, methods of data collection and analysis, and the results of original research. Based on these findings, a communication …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh a návrh komunikačnej stratégie pre vybranú marketingovú agentúru na B2B trhu. Práca analyzuje teoretické základy business diplomacie a marketingovej komunikácie, metódy zberu a analýzy dát a výsledky vlastného výskumu. Na základe týchto výsledkov je navrhnutá komunikačná stratégia, ktorá využíva princípy …moreKeywords
komunikační strategie marketingová agentura B2B trh business diplomacie expanze na slovenský trh marketingová komunikace
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94459
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2024
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Kristýna Schönová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KACHMAN, Adriána. \textit{Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/cegvmj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní studia a diplomacie
Theses on a related topic
-
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf -
Analýza vlivu vybraných faktorů na hypotéční trh v České republice a na Slovensku
Svetlana Gareeva -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Expanze na Slovenský trh: Zaměření na projekt komunitního pronájmu bydlení
David Hakl -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Analýza vplyvu vybraných faktorov na hypotekárny trh na Slovensku
Radoslava Knapová -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Marketingová strategie uvedení dopravní společnosti na slovenský trh
Petr Volf