Bc. Jan Žilka

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy

Proposal of marketing strategy of the company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska potřebná ke tvorbě marketingové strategie, jako například STP proces, marketingový mix, strategické cíle či marketingové situační analýzy. Ve druhé …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a new optimized marketing strategy based on the analysis of the current marketing activities. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first chapter describes the theoretical background needed to develop a marketing strategy, such as the STP process, marketing mix, strategic goals or marketing situational analysis. In the second chapter the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/v1zbu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Zapletal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management