Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní – Lukáš Maršálek
Lukáš Maršálek
Bakalářská práce
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Media agency, its structure and role in creation of advertising campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem mediální agentury, její strukturou a rolí při tvorbě reklamních kampaní. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část má rešeršní charakter, kde jsou nejdříve popsány počátky reklamy, její vývoj, druhy médií a celková charakteristika mediální agentury. Následně jsou představeny jednotlivé skupiny mediálních agentur působící na území …víceAbstract:
The aim of this thesis is a media agency, its structure and role in creating advertising campaigns. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part has a research character, which first describes the beginnings of advertising, its development, types of media and the overall characteristics of the media agency. Subsequently, individual groups of media agencies operating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Placená internetová reklama
Petr Snítil -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek
Název
Vložil
Vloženo
Práva