Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní – Lukáš Maršálek
Lukáš Maršálek
Bachelor's thesis
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Media agency, its structure and role in creation of advertising campaign
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem mediální agentury, její strukturou a rolí při tvorbě reklamních kampaní. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část má rešeršní charakter, kde jsou nejdříve popsány počátky reklamy, její vývoj, druhy médií a celková charakteristika mediální agentury. Následně jsou představeny jednotlivé skupiny mediálních agentur působící na území …moreAbstract:
The aim of this thesis is a media agency, its structure and role in creating advertising campaigns. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part has a research character, which first describes the beginnings of advertising, its development, types of media and the overall characteristics of the media agency. Subsequently, individual groups of media agencies operating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ondřej Novák, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARŠÁLEK, Lukáš. \textit{Mediální agentura, její struktura a~role při tvorbě reklamních kampaní}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cenpdm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Placená internetová reklama
Petr Snítil -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights