Architektonické ztvárnění expozičního prostoru v obchodní jednotce. – Bc. Tereza Kleinerová
Bc. Tereza Kleinerová
Diplomová práce
Architektonické ztvárnění expozičního prostoru v obchodní jednotce.
Architectural design of the exhibition space in the business unit.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je ve své literární části zaměřena na studium oboru výstavnictví jako takového, rešerši soudobých výstavních systémů a na představení problematiky marketingu a jeho nástrojů. V kapitole Materiál a metody byl představen řešený objekt, nímž je Zahradnické centrum Chládek a metody, které byly použity ke zpracování práce. Návrhová část práce je zaměřena na navržení výstavního …víceAbstract:
The diploma thesis is in its literary part focused on the study of the of exhibitions as such, a search of contemporary exhibition systems and the introduction of marketing issues and its tools. In the chapter Material and methods, the solved object, which is the Chládek Horticultural Center, and the methods that were used to process the work were introduced. The design part of the work is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Martinek, Ph.D.
- Oponent: Jiří Tauber, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendelova univerzita v Brně
Zahradnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zahradní a krajinářská architektura / Zahradní a krajinářská architektura
Práce na příbuzné téma
-
Zahradnické centrum
Petr Hodonský -
Zahradnická centra v ČR
Eliška Bělochová -
Marketingový plán zahradnického centra GreenPoint
Ondřej Stašek -
Návrh zabezpečení zahradnického centra
Marek Peter -
Podnikatelský plán - Založení zahradnického centra
Lenka Štekrtová -
Popínavé rostliny a jejich prodejnost ve vybraných zahradnických centrech
Antonín Cvrček -
Vegetační úpravy v interiérech nákupních center.
Vojtěch Čech -
Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop
Jan Fiala