Využití blokového programování na ZŠ – Mgr. Daniel MUŽNÝ
Mgr. Daniel MUŽNÝ
absolventská práce studenta CŽV
Využití blokového programování na ZŠ
Use of block programming in elementary school
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku využití blokového programování na základní škole. Změny v informatice byly vyvolány revizí RVP. Práce se snaží na tyto změny reagovat a pomoci učinit změny v přechodu na jinou výuku snadnější. Práce se konkrétně zaměřila na základy programování, a to s pomocí velmi atraktivní platformy Hour of Code (Hodina kódu). Jedná se o celosvětovou iniciativu, která se snaží o …víceAbstract:
The work is focused on the issue of using block programming at the elementary school level. Changes in computer science were prompted by the revision of the educational program (RVP). The paper aims to respond to these changes and help facilitate the transition to a different teaching approach. Specifically, the work focuses on the basics of programming using the highly attractive platform called Hour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUŽNÝ, Daniel. Využití blokového programování na ZŠ. Ostrava, 2023. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia / Rozšiřující studium informatiky - rozšíření o další předmět - distanční forma studia
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Počítačová gramotnost v ČR se zaměřením na věkové kategorie
David Žampach -
Obsahová analýza databází učebních úloh STEM se zaměřením na geografii, matematiku a moderní technologie
Tereza Šimčíková -
Vliv moderních technologií na základní dovednosti orientace v terénu
Zdeněk TVARŮŽEK -
3D tisk didaktických pomůcek pro výuku informatiky
David TUREČEK -
Návrh vzdělávacích plakátů pro učebny informatiky
Lada PISTOVČÁKOVÁ -
Výuka informatiky na 1. stupni ZŠ
Rebeca Součková