Přínosy státních agentur pro českou ekonomickou diplomacii – Anna Vybíralová
Anna Vybíralová
Bakalářská práce
Přínosy státních agentur pro českou ekonomickou diplomacii
The Contribution of Czech Agencies to the Czech Economic Diplomacy
Anotace:
Bakalářská práce „Přínosy českých agentur pro českou ekonomickou diplomacii“ se soustřeďuje na činnost tří agentur – CzechInvest, CzechTrade a CzechTourism, jejichž posláním je prosazovat ekonomické zájmy České republiky v zahraničí. Klade si za cíl zhodnotit přínosy a nedostatky jejich připravovaného sloučení. Kromě toho zkoumá dopady pandemie Covid-19 na možnosti zmiňovaných agentur podporovat rozvoj …víceAbstract:
The bachelor thesis "Benefits of Czech Agencies for Czech Economic Diplomacy" focuses on the activities of three agencies - CzechInvest, CzechTrade and CzechTourism, whose mission is to promote the economic interests of the Czech Republic abroad. It aims to evaluate the benefits and shortcomings of their upcoming merger. In addition, it examines the impact of the Covid-19 pandemic on the ability of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
- Vedoucí: Jana Peterková
- Oponent: Štěpánka Zemanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Vestavěný terminál pro podporu organizace závodů v orientačních sportech
Tomáš Kavan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Vytvoření nástroje pro podporu řízení vnitřních předpisů ÚHKT v souladu s akreditačními manuály organizace JCI a jejich porovnání s akreditačními manuály organizace SAK
Ondřej Vácha -
Analýza a návrh informačního systému pro podporu organizace vědecké konference
Nikola Hažmuková -
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Alice Nováková -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii