Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy – Mgr. Jirglová Jirglová
Mgr. Jirglová Jirglová
Diplomová práce
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Health Claims in Advertising for Food Supplements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regulací reklamy na doplňky stravy, zejména pak uváděním zdravotních tvrzení. Práce poukazuje na problematické hranice přípustnosti zdravotních tvrzení v reklamě, shrnuje klíčovou právní úpravu a analyzuje související judikaturu českých soudů a Soudního dvora EU. Pro lepší prezentaci tématu jsou uvedeny příklady reklam na konkrétní doplňky stravy, ve kterých jsou zdravotní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the regulation of advertisements in the food supplements industry, especially the proper usage of health claims. It points out the problematic limits of admissibility of health claims in advertisements, summarizes key legislation and analyses related case law of Czech courts and the Court of Justice of the EU. For a better understanding of the topic, it includes examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dai7y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Zvlášť zranitelní spotřebitelé z důvodu fyzické nebo duševní slabosti
Hana Ďaďová -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Advertising of food products
Pavla Kostková -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
Jan AXMAN