Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků – Bc. Nikola Kružberská
Bc. Nikola Kružberská
Diplomová práce
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
The development of digitalisation of B2B business from the customer's perspective
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat současný nákupní proces v B2B, očekávání a potřeby zákazníků v B2B e-commerce, definovat současné trendy a navrhnout doporučení pro jejich implementaci do online platforem dodavatelů. V první části práce se autorka zaměřuje na teoretická východiska marketingového výzkumu a B2B e-commerce trh (vznik, vývoj, současný stav, způsoby obchodování, komparace s B2C e-commerce …víceAbstract:
The aim of this thesis is to map the current B2B purchasing process, expectations and needs of the B2B e-commerce customers, define current trends and suggest recommendations for their implementation. The first part is focused on the theoretical solutions of the marketing research and B2B e-commerce (beginnings, evolution, current state, forms of doing business and comparations with B2C e-commerce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/eqbmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Matěj Kapošváry
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska -
Digital Demand Generation in B2B market
Patrícia Krausová -
Překážky digitalizace v oblasti e-commerce na B2B trhu
Kristýna Červenková -
Změny v nákupních procesech s ohledem na rostoucí význam digitalizace a e-commerce
Martin Syrovátka -
Francouzský trh e-commerce v době pandemie COVID 19 a příležitosti pro české exportéry
David Braun