Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák – Monika Janáková
Monika Janáková
Bachelor's thesis
Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák
Public Relations in Ing. Jiří Janák ? Auto Janák Company
Abstract:
Bakalářská práce Public relations ve firmě Ing Jiří Janák ? Auto Janák je zaměřená na všechny oblasti fungování public relations ve firmě poskytující autorizovaný prodej a servis vozů značky Škoda, provozem čerpací stanice a prodeje náhradních dílů. Teoretická část se zabývá současným stavem PR ve firmě. V praktické části mé práce se zabývám zkoumáním fungování PR ve firmě a návrhy na zlepšení fungování …moreAbstract:
Bachelors study Public relations in company Ing Jiří Janák ? Auto Janák is focused on all aspects of public relations in company providing authorised sale and service of Škoda cars, operating petrol station and selling spare parts. The theoretical part covers current PR situation in the company. The practical part of my study covers investigation of running PR in the company and proposals for improvements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Michaela VANĚČKOVÁ, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janáková, Monika. Public relations ve firmě Ing. Jiří Janák - Auto Janák. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights