Dopad digitalizace zákaznických procesů na zaměstnanost – Nicol Šeráková
Nicol Šeráková
Bakalářská práce
Dopad digitalizace zákaznických procesů na zaměstnanost
The consequences of client′s digitalization proceses on employment
Anotace:
Pozornost v teoretické části byla zaměřena na vysvětlení pojmů zaměstnanosti a nezaměstnanosti s ohledem na trh práce, rysy digitalizace a její působení na bankovní technologie a zároveň byl charakterizován bankovní sektor a systém jeho fungování v České republice. Zkoumáním byla zjištěna změna poptávky na trhu práce po profesích souvisejících s digitalizací, ovlivňující míru nezaměstnanosti. Dopad …víceAbstract:
The theoretical part was focused on the explanation of terms of employment and unemployment with regard to the labor market, features of digitalization and its impact on banking technologies. The survey revealed a change in the labor market demand for jobs related to digitization affecting the unemployment rate. The impact of the Industrial Revolution 4.0 can be seen in the manufacturing area, area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Komparácia vývoja Slovenska a Česka po rozdelení
Zuzana Lazíková -
Osobní finanční plán z pohledu banky a klienta
Jiří Košťál -
Bank loans and their role in the economy of India
Rajviben Naimishkumar Raval -
Kontextuální pracovní výkonnost, vztahová vazba a emoční inteligence u pracovníků bank
Jana CIESLAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva