Bc. Veronika Chvojková

Diplomová práce

Možnosti zpracování dat v neuromarketingu

Possibilities of Neuromarketing Data Processing
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám relativně nově vzniklou disciplínou, neuromarketingem. Tento vědní obor se zabývá funkcemi mozku při nákupním rozhodování spotřebitele, zkoumá jeho procesy a blíže specifikuje lidské jednání a faktory, které ho ovlivňují. Teoretická část začíná definováním samotného pojmu neuromarketing, jeho historií a vznikem. Pokračuje charakteristikou metod a biomedicínské techniky …více
Abstract:
Diploma thesis deals with relatively newly formed subject area, neuromarketing. This field of study deals with the functions of the brain in purchasing decision-making of consumers analyses its processes and specifies in detail the human behaviour and factors by which it is influenced. The theoretical part of the thesis initially gives a definition of the term neuromarketing, describes its history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní