Filip Hromek
Master's thesis
Plošná internetová reklama
Online Display Advertising
Anotácia:
Cílem diplomové práce je návrh, realizace a následní vyhodnocení výkonově zaměřené plošné internetové reklamní kampaně pro reálného klienta. Teoretická část popisuje historii internetu a plošné internetové reklamy v České republice i zahraničí, vysvětluje použitou terminologii, představuje reklamní formáty, obchodní modely, metriky pro hodnocení účinnosti internetové reklamy a systém nákupu reklamy …viacAbstract:
The objective of this thesis is to create proposal and realization of online display advertising campaign for a real client. The first part of the thesis describe history of internet and online display advertisement in the Czech Republic and in the world, used terminology, banner formats, pricing models, metrics and real-time bidding. The second part contains analysis of Czech online display advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39064
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Galgonek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39064
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Plošná internetová reklama
Filip Hromek -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Ochrana osobních údajů v systémech internetové reklamy
Jan Tomíšek -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Remarketing internetového obchodu
Pavel Holík -
Dynamický remarketing
Šárka Páchová