Filip Hromek

Master's thesis

Plošná internetová reklama

Online Display Advertising
Anotácia:
Cílem diplomové práce je návrh, realizace a následní vyhodnocení výkonově zaměřené plošné internetové reklamní kampaně pro reálného klienta. Teoretická část popisuje historii internetu a plošné internetové reklamy v České republice i zahraničí, vysvětluje použitou terminologii, představuje reklamní formáty, obchodní modely, metriky pro hodnocení účinnosti internetové reklamy a systém nákupu reklamy …viac
Abstract:
The objective of this thesis is to create proposal and realization of online display advertising campaign for a real client. The first part of the thesis describe history of internet and online display advertisement in the Czech Republic and in the world, used terminology, banner formats, pricing models, metrics and real-time bidding. The second part contains analysis of Czech online display advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Jan Galgonek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39064

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management