Barbora JANDLOVÁ
Bachelor's thesis
Personal branding
Personal branding
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je objasnit pojem personal branding a pomocí dotazníkového šetření zjistit, do jaké míry jsou s tímto tématem studenti a absolventi vysokých škol obeznámeni.Abstract:
This bachelor thesis deals with personal branding. The aim of this thesis is to clarify the concept of personal branding and emphasize its importance for building a career based on findings derived from the survey assessing whether students and graduates are familiar with this term.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Jaroslava Kubátová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANDLOVÁ, Barbora. Personal branding. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / English and Applied Economics
Theses on a related topic
-
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb
Pavlína Ištoková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Rolux, s.r.o. na rakouském trhu
Linda Chrudinová -
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
Martin Mužík -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
Hana Navrátilová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights