Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě – Veronika PAUZEROVÁ
Veronika PAUZEROVÁ
Diplomová práce
Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě
Lexical creativity in advertisements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jevy ve slovní zásobě francouzské reklamy, konkrétně jazykovými prostředky v inzerátech vybraného francouzského tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou.Abstract:
The diploma thesis explores lexical phenomena occurring in the language of French advertising texts published in selected French periodicals. It is divided into a theoretical and a practical section.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Zveřejnit od: 26. 4. 2007
Identifikátor:
1171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Jan Radimský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAUZEROVÁ, Veronika. Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě. Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJ-FJ/ZŠ, Učitelství francouzského jazyka pro 2. stupeň ZŠ, společný základ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva