Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku – Bc. Vladimíra MARKOVÁ
Bc. Vladimíra MARKOVÁ
Diplomová práce
Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku
Business culture as a factor of business success
Anotace:
Podnikovou kulturu reprezentují řadoví zaměstnanci, jejich vztahy mezi nimi, vztahy zaměstnanců s nadřízenými a také to, do jaké míry se jednotliví zaměstnanci ztotožňují s cíly firmy. Tato práce si klade za cíl analyzovat podnikovou kulturu ve vybraném podniku a navrhnout možná řešení pro zlepšení současného stavu. Dílčím cílem je srovnat podnikovou kulturu s konkurenčním podnikem a definovat klíčové …víceAbstract:
Business culture is represented by ordinary staff, their relationship to each other and their relationship to their bosses and it is also represented by the amount of company{\crq}s goals they identify themselves with. This thesis aims to analyze the business culture of a particular company and to make suggestions to improve the existing state-of-the-art. The partial aim of the thesis is to compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
11020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Vladimíra. Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultura
Kristýna Přívratská -
Firemní kultura
Kateřina Nováková -
Firemní kultura v čase změn
Martin Šula -
Podniková kultura vybrané organizace
Hana BÁRTOVÁ -
Podniková kultura a sociální klima ve Středočeských vodárnách a.s.
Jaroslav Chalupný -
Podniková kultura a její role v řízení lidských zdrojů.
Marika ZRŮSTOVÁ -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva