Monika Pleskačová

Master's thesis

Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace

How and Where to Attract Millennials in Terms of Marketing Communication
Abstract:
Práce se zabývá vhodnou marketingovou komunikací či jinými faktory, které by mohly mít vliv na zaujetí generace mileniálů. Cílem je současně i nalezení žádoucích komunikačních kanálů. Práce je psaná předně účelově pro budování značky. Ke zjištění potřebných informací byla využita data Market & Media & Lifestyle – Target Group Index za rok 2016 a posléze vlastní individuální hloubkové rozhovory. Výzkumným …more
Abstract:
The thesis deals with appropriate marketing communication and other factors which might attract millennials. The purpose is also to find adequate communication channels. The thesis is mainly intended to brand building. To indetify these aspects, there were used Market & Media & Lifestyle – Target Group Index data from 2016 survey and afterwards individual in-depth. Research group consists of people …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Jiří Vítek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75113

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management