Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace – Monika Pleskačová
Monika Pleskačová
Master's thesis
Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace
How and Where to Attract Millennials in Terms of Marketing Communication
Abstract:
Práce se zabývá vhodnou marketingovou komunikací či jinými faktory, které by mohly mít vliv na zaujetí generace mileniálů. Cílem je současně i nalezení žádoucích komunikačních kanálů. Práce je psaná předně účelově pro budování značky. Ke zjištění potřebných informací byla využita data Market & Media & Lifestyle – Target Group Index za rok 2016 a posléze vlastní individuální hloubkové rozhovory. Výzkumným …moreAbstract:
The thesis deals with appropriate marketing communication and other factors which might attract millennials. The purpose is also to find adequate communication channels. The thesis is mainly intended to brand building. To indetify these aspects, there were used Market & Media & Lifestyle – Target Group Index data from 2016 survey and afterwards individual in-depth. Research group consists of people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75113
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jiří Vítek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Budování značky pro generaci Millennials
Jakub Macháček -
How to Increase efficiency of Chinese Companies
Sen Ren -
How to attract talents and how to sustain their motivation
Rafayel Harutyunyan -
Mladá generace a slow fashion
Eliška Davidová -
Nábor, motivace a odměňování generace Y
Ivana Ludwigová